נושא הבלוג

קצת קשה לדחוס יותר מ- 25 שנות ניסיון של תיב"ם מכני תלת ממדי והדפסה תלת ממדית לתוך בלוג אחד. אבל, זה כייף לנסות.
הבלוג מיועד למקצוענים ולחובבים ב 3D CAD וב 3D Printing למי שרוצה ללמוד ולהבין יותר על הטכנולוגיה ועל החידושים בתחום. אשמח לתגובות ולשיתוף.

יום שישי, 5 בפברואר 2010

תעלומת העלמותם של הטלפונים ציבוריים

ההפתעה הראשונה בכנס SolidWorks באנאהיים קליפורניה הייתה העלמותם של הטלפונים הציבוריים! מי שאיננו עובד זר, עם כתמי סיד על המכנסיים ואופניים המכוסות בצבע הסוואה לטישטוש המקור,  אין דעתו ניתנת ביום יום לטלפון ציבורי, לפחות לא בישראל. אולם, כאשר מרחיקים למקומות שבהן התקשורת הסלולרית בעזרת טלפון נייד "ישראלי" יקרה יותר מאשר לטוס ישירות אל הנמען ולשוחח עמו פנים אל מול פנים, הטלפון הקווי (בעזרת קוד הוזלה כזה או אחר) הופך לצורך חשוב לשמירת קשר עם העבודה והמשפחה.  בכל מרכז הכנסים הענק של Anaheim ובמלון ההילטון הצמוד אליו לא ניתן היה למצוא אפילו טלפון ציבורי אחד! האזורים, שהם היו בעבר מסודרים הטלפונים בשורת, עדיין ...
קיימים אולם הטלפונים הוסרו מהם. בעולם בו לכל אחד יש קו סלולרי אישי משלו, כנראה שכבר אין הצדקה לטלפון הציבורי שלמרבה הפלא, נתן אפשרות לתקשורת הרבה יותר פרטית או אולי חסויה מהטלפון הסלולרי האישי.
חוץ מטלפונים ציבוריים, הכנס כלל גם: סולידוורס "הדור הבא", סולידוורקס על מק. סולידוורקס על ענן, סולידוורקס 2011 , סולידוורקס ומערכת ניהול מידע חדשה , סולידוורקס על מסך מגע, סולידוורקס על נטבוק ועוד..
"בשנתיים שלוש הבאות, נציג לכם יותר חידושים מאשר בכל החמש עשרה שנים האחרונות" אמר ג'ף ריי, מנכ"ל SolidWorks  ועל כך, בטורים הבאים...
גל

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה