נושא הבלוג

קצת קשה לדחוס יותר מ- 25 שנות ניסיון של תיב"ם מכני תלת ממדי והדפסה תלת ממדית לתוך בלוג אחד. אבל, זה כייף לנסות.
הבלוג מיועד למקצוענים ולחובבים ב 3D CAD וב 3D Printing למי שרוצה ללמוד ולהבין יותר על הטכנולוגיה ועל החידושים בתחום. אשמח לתגובות ולשיתוף.

יום שלישי, 16 במרץ 2010

OTOY בדרך

בשילוב כוחות של עם AMD הכריזה OTOY על היציאה הקרובה של שרתיים יעודיים להזרמת וידאו באיכות גבוהה. ההכרזה היא ירית הפתיחה לדור של מוצרים שאמורים לתת פתרונות מחשוב ענן לעולם משחקי המחשב, שידור וידאו HD וגם תיב"ם.
ההכרזה של OTOY מעניינת אותנו במיוחד בגלל החשיפה (ראו פוסט קודם) שהחברה הנ"ל היא העומדת מאחורי טכנולוגית מחשוב הענן  של הדור הבא של תוכנת Solidworks. אנו למדים ששיתוף הפעולה הארוך בין AMD (חברת ATI, שמתחלקת בשוק המאיצים הגרפים עם NVIDIA, נמצאת בבעלות AMD) מניב סוף סוף תוצאות.

הטכנולוגיה, שמהמרים שתשנה את עולם המשחקים, תאפשר גם הרצה של יישומי CAD זללני ביצועים, זיכרון ויכולות גרפיות,על מחשוב מרוחק כאשר המשתמש בתחנת הקצה נהנה מעוצמת מחשוב אדירה יחד עם יציבות ואמינות שאינם אפשריים היום. OTOY איננה השחקנית היחידה בתחום. למדנו שאוטודסק השקיעה לאחרונה ב OnLive שעדין נמצאת בשלב מוקדם מאוד.
עם הגב של יצרן השבבים AMD וטכנולוגית ה"פיוזן" של ATI, יחד עם יצרן השרתים Supermicro,  לא פלא שסולידוורקס הרגישה בטוחה לצרף את עצמה לחגיגה בצעד שנראה כמשמעותי ביותר מבחינת החברה מאז שהיא נרכשה ע"י דאסו סיסטמס לפני כ 13 שנים.  
גל רז 

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה